Thursday, December 6, 2012

What to Wear?

Joulun suhteen olen klassinen punaisen ja kultaisen fani. Punainen tuo lämpimän tunnelman kotiin ja pukeutumiseen. Äitini on taas hieman erilainen mitä tulee joulun väreihin. Hän edustaa modernia koulukuntaa kun minä taas edustan sitä klassista. Olen kuitenkin vuosien varrella saanut hänet ylipuhuttua koristelemaan talon punaiseksi joulun alla. Tästä juttua myöhemmin, vanhempieni talo on näkemisen arvoinen etenkin näin jouluna. 
Otsikkooni viitaten olen alkanut pohdiskelemaan, mitä laittaa päälle jouluaattona. Joulu on tärkeä juhla perheellemme ja olen aina rakastanut joulua. Tänä vuonna ajattelin räväyttää joko kirkkaan punaisella tai keksiä jotain näyttävää valkoisen ja kultaisen kombosta. Mustan ja punaisen yhdistelmä kiinnostaa myös. Musta faux-nahkahame ja punainen yläosa? Tai kenties kokonaan valkoinen mekko? Täydelliset kengät omistan onnekseni jo, ne ovat to die for! Tarttuivat mukaan taannoiselta Lontoon reissultani. 


Olen aikaisin liikkeellä, mutta suunnitteleminen on puoli iloa! Onko kukaan muu vielä ehtinyt miettiä, mitä laittaa päälle jouluna?

No comments:

Post a Comment