Thursday, January 26, 2012

Dress To Impress

Pariisin Couture Fashion Weekillä pääsevät suunnittelijat päästämään luovuutensa pinnalle. Stéphane Rolland, ranskalainen designeri ja haute couture brändi, teki juuri näin. Hänen näytöksensä päätti mieletön, 50 kg painava punainen luomus, jota kantoi Rollandin muusa, 47 vuotias entinen supermalli Yasmin Le Bon. Le Bon tarvitsi kaksi apuria huiman mekon kanssa, jotta pääsi liikkumaan. Mutta ah, olen aivan myyty! Katsokaa nyt noita laskoksia ja muotoja, miten 50. kilosta kangasta voi saada jotain näin kaunista aikaiseksi?



Kuvat Daily Mail
Rollandin koko mallisto oli muutenkin erittäin vaikuttava. Yksinkertaisia linjoja, mustaa ja valkoista sekä vahvoja värejä. Tosin osa kriitikoista oli kritisoinut hänen mallistoaan liian yksinkertaiseksi johtuen selkeistä linjoista. Ehkä juuri sen takia sen istukin minun makuuni...




Mitä olette mieltä, liika vai liian vähän? 





3 comments:

  1. Musta couture saa olla myös klassisen kaunista. Noi supersankarihanskat! Oon ihan myyty!
    -Marde

    ReplyDelete
  2. Oon ihan samaa mieltä, ei aina tarvi ampua täysin yli. Haluun nuo supersankarihanskat, niin päheet!

    ReplyDelete
  3. Oon tämmönen ihme vaate friikki mut mulle tuli oikeesti kylmät väreet tosta punasesta mekosta, varsinki toi eka kuva on tosi vaikuttava :)

    ReplyDelete