Monday, December 5, 2011

Legally Blonde

Blogini suosion kasvaessa melkoisesti, ajattelin esittäytyä paremmin kaikille teille lukijoille, ketkä ette minua tunne.
Ulkoapäin saatan hyvinkin näyttää taas uudelta klisheiseltä muotibloggaajalta. Olen parikymppinen, blondi, shoppailen liikaa ja omistan chihuahuan. Eli täytän hyvin kriteerit perus muotibloggaajalle. 


Todellisuus harvemmin selviää pelkkää pintaa katsomalla. Olen blondi omasta tahdostani riippumattomista asioista. Edustan meitä sukupuuttoon kuolevia luonnonblondeja. Chihuahua on jokaisen bimbon go to accessory. Minun chihuni on kuitenkin iso, pitkäjalkainen, hassun värinen, eikä sitä voi kantaa laukussa (jouduin myymään Nacholle hankkimani 150 €:n kantolaukun, kun se ei enää ensimmäisen kuukauden jälkeen mahtunut sinne). Shoppailen liikaa. Rahaa ei jää ikinä säästöön. Ei fiksua.


Olen fiksu, puhun melkeinpä äidinkielenäni neljää eri kieltä, tykkään lukea, olen päässyt ylioppilaaksi yhdestä maamme arvostetuimmista lukioista ja olen suuntautunut kaupalliselle alalle opiskelemaan. Opin englannin ja tanskan vajaan viiden vuoden ikäisenä. Tästä johtuu se, että kaikki otsikkoni ovat englanniksi. Se on minulle helpompi kieli kuin suomi. Kuten ovat myös ruotsi ja tanska. Opin puhumaan ja kirjoittamaan tanskaa, ennenkuin osasin kunnolla edes puhua suomea. Olen lukion jälkeen haahuillut vähän siellä sun täällä, mutta nyt olen vihdoin löytänyt oikean paikkani. "Isona" tahdon muuttaa San Franciscoon - left my heart in San Francisco...


Soitin klassista pianoa 11 vuotta, yhtä kauan harrastin ratsastusta ja kisasin koulupuolella. Jouduin lopettamaan rakkaan harrastukseni selkävaivojen ja välilevynpullistuman uhan pakottamana. Olen myös harrastanut tanssia ja sitä aionkin jatkaa ensi vuoden puolella. Olen sekoitus vähän kaikkea. Hulluuttaa ja järkeä, hauskuutta ja vakavuutta, naurua ja itkua sekä iloa ja surua. 
Tämä Tanskan ihmelapseksi ristitty blondi ei pelkää tarttua uusiin tilaisuuksiin. Tämä blogi oli juuri sellainen, uusi tilaisuus. Joten sen takia raapustelen täällä ruudun toisella puolella. Rakastan muotia ja toivon, että se intohimo välittyy myös teille. Toivon, että viihdyt blogini parissa ja palaat tänne takaisin lueskelemaan!


Hiukan isänmaallisuutta huomisen itsenäisyyspäivän kunniaksi.





4 comments:

  1. Kiitos, ja kiva kun pistäydyit täällä! :)

    ReplyDelete
  2. eijjjj. Noin täydelliset ihmiset pitäs kieltää ;____;

    ReplyDelete