Friday, November 25, 2011

One month to fabulous lashes!



Ostin kesän alussa Citydealin kautta ripsienpidennyslahjakortin. Ripseni olivat kauniit ja pitkät kunnes syksy iski ja karu totuus tuli ilmi. Vaihdoin surkeiden sattumusten seurauksena ripsipaikkaa Kalevankadulla sijaitsevaan Lumehuoneeseen (ihana paikka, suosittelen lämpimästi) oikean kosmetologin hoivaan.He olivat edellisessä ripsipaikassa onnistuneet pilaamaan omat ripseni lähes täysin, laittaja oli käyttänyt liian paksua ja pitkää kuitua eivätkä omat ripseni enää jaksaneet sitä ylimääräistä painoa. Valitettavasti moni tarjoaa ripsienlaittoa, mutta vain harva osaa ja tietää mitä tekee. Se on oma taitolajinsa, joka vaatii paljon koulutusta ja perehdyttämistä, eli ole huolellinen valitessasi ripsipaikkaa. 


Onneksi Lumehuoneella kosmetologi sai jotenki elvytettyä ripsiraukkani, ja olen erittäin tyytyväinen heidän jälkeensä. Päätin kuitenkin luopua ripsistäni, sillä olisin joutunut käymään parin viikon välein huollossa, mikä tulee lompakolleni turhan kalliiksi eikä aikani olisi moiseen riittänyt. Jotain tämä kylmä sää teki minun ripsille eivätkä ne enää pysyneet yhtä hyvin. 


Nyt itse asiaan. Kesällä yksi perhetuttuni suositteli minulle Neulashia. Sen pitäisi kuulemma vahvistaa omia ripsiä tehden niistä tuuheat ja pitkät, u know the story. Olen erittäin skeptinen tälläisiä tuotteita kohtaan, mutta päätin kuitenkin testata Neulashia koska haluan kauniit ja pitkät turhamaiset ripseni takaisin! Voi kuinka vaikeata on tämä naisen elämä...Olen tämän viikon tuotetta levitellyt ripsiini ja kuukausi on kuulemma se aika mikä kestää, että saan räpsyripseni takaisin. Eli nyt sitten vain innolla odottelemaan muutosta!

4 comments:

  1. Voi olen jo niin kauan haaveillut ripsienpidennyksistä, mutta pelkään jääväni niihin totaalisesti koukkuun! :D Tällä hetkellä käytössäni ovat ripsitupsut, ja ihan mukavasti olen niilläkin (toistaiseksi) pärjäillyt ;)

    curiousnoora.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ripsitupsut ovat kans kyllä tosi toimiva vaihtoehto! :) Sehän se paha noissa pidennyksissä just onki, et niihin jää koukkuun ja sitten kun ne ottaa pois niin on suru puserossa :D Mutta toivon nyt, että Neulash toimii hyvin, tällä hetkellä on orpo olo lyhyillä ripsillä :´(

    ReplyDelete
  3. Mä oon ihan satavarma, että joskus kans räpsyripsiin sorrun ja se on menoa sitten :D

    Kiva, että olit käynyt blogissani vastavierailulla! ♥

    ReplyDelete
  4. Jos asut Helsingissä ja päätät ottaa ne ripset niin harkitse ihmeessä tota lumehuonetta! :)

    ReplyDelete