Tuesday, November 22, 2011

Next on my shopping list

Olen hurahtanut paljetteihin tänä syksynä. Suunnittelen pikkuhiljaa tulevan NYCn reissun ostoslistaa ja sieltä tulee ainakin löytymään musta, yksinkertainen paljettimekko.
Tämän kauden must have, faux fur kaulahuivi, www.nelly.com
Olen jo pitkään miettinyt uuden laukun hankintaa. Edelliset laukkuhankintani ovat olleet sen verran hintavia, että en ole pitkään aikaan ostanut uutta laukkua. Sitten törmäsin tähän Zaran ihanuuteen. Laukku on ulkonäköön ja laatuun verrattuna edullinen, ja toimii täydellisenä arkilaukkuna, kun luennolle pitää saada raahattua läppäri, prujut ja sen sellaiset mukaan. Onpa laukku nähty Olivia Palermonkin käsivarressa :)








6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Vitsi mäkin oon tsiigaillut tota laukkua! Kumpi ehtii ensin :D?

    ReplyDelete
  3. Mä ehdin kuhan saan palkan :D toi on kyllä ihana <3 Minkävärisen olit ajatellut? Sehän löytyy sit kans ruskeana käärmekuosisena ja mustana mut mä ajattelin kyl pidättäytyä tossa ruskeessa.

    ReplyDelete
  4. Toi konjakki on kyl ihana... Se on vaan yllättävän iso!

    ReplyDelete
  5. Big is beautiful! Löytyyköhän niitä vielä kaikista liikkeistä ku eiks toi malli ole ollut jo jonkin aikaa myynnissä?

    ReplyDelete
  6. No jostain itäkeskuksest varmaa löytyy :P

    ReplyDelete