Thursday, November 24, 2011

May I present to you...

Tämä asia on mainittu jo useampaan otteeseen blogissani, joten eiköhän ole aika esitellä teille tämän minulle hyvin läheinen (kirjaimellisesti) asia. Ladies and gentlemen, Sairaala Ortonin F/W 2011 Collectionista - The Bootsi! 


Kävin palauttamassa demonikengät ja nyt menee Bianco vähäksi aikaa boikottiin.
Palautustilanne meni kutakuinkin näin:
Minä: Palauttaisin nämä kengät
Myyjä: Ai jaa, okei, miksi?
Minä: Otin niissä noin viisi askelta ja mursin jalkani, että jos voisit antaa vähän palautetta, näitten kenkien pohja on tosi liukas.
Myyjä: Ai jaa, en mä kyllä ole huomannut, että pohja olisi liukas, mulla on itsellänikin noi kengät ja ihan normaalit ne on.
Minä: No kyllä niissä on  erittäin liukas pohja, olen puolet elämästäni kulkenut korkkareissa ja minulla monet parit erittäin korkeita korkoja kotona ja voin sanoa, että näitten kenkien pohja on erittäin liukas.
Myyjä: No mutta näissä pitää vaan osata kävellä, ei tää pohja ole mitenkään erityinen. Mutta pystytkö kävelee kuitenkin ihan hyvin?
Minä: (rekvisiittana siis kepit ja bootsi) Tota öö, en mä kyllä pysty vielä laittamaan edes painoa koko jalalle, että ei, en kävele ihan hyvin.
Myyjä: No voi ei. Olisitko halunnut vaihtaa kengät joihinkin toisiin?

Joillakin on tuo asiakaspalvelu verissä... :D

5 comments:

  1. Aika hauska juttu tää: http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194706998942/artikkeli/korkokenkaindeksi+horjuu+miten+kay+talouden.html

    ReplyDelete
  2. jos ostit noi "meidän" kauppakeskuksesta, ni siel on joku jäätävintä asiakaspalvelua ikinä.. et ollu varmaa viel meil duunis, mut mesosin kyl kaikille työkavereil kesän lopulla siit ku mulle ei suostuttu hakee kenkiä varastosta!! "se varasto on tosi kaukana." "joo, tiedän, oon itekin tääl töis ja tiedän mis tääl on varastot, ja haluisin silti ne kengät." "no jos oot täällä töissä, ymmärrät varmaan, miten turhaa sinne on yhden tuotteen takia lähteä." WTF?! :D

    ReplyDelete
  3. Sieltäpä juuri ostin.. Et oo tosissas! Eikai kaikilta voi odottaa yhtä mahtavaa ja ylitsevuotavaista asiakaspalvelu kuin meiltä ;)

    ReplyDelete
  4. Haha :D pitääki kokeilla joskus palauttaa kengät tolleen!

    ReplyDelete
  5. Sitä olisi voinut erehtyä luulemaan, että olisin saanut vähän enemmän sympatiaa puolelleni, mutta ei niin ei :D

    ReplyDelete